úterý 19. srpna 2014

Kousek lesa uprostřed města



Rostou! A prý docela hodně. Dokonce i mně se poštěstilo - Aniž bych vystrčila nos z Brna, krabičku krásných pravíků jsem si přinesla od kolegyně z práce. S takovými ingrediencemi je vaření opravdu jedna báseň! A tak jsem si k večeři připravila "chalupářské" chlebíky v městském stylu.



Na jednu porci budete potřebovat:
- cca dvě hrsti hříbků - očištěných, nakrájených na plátky
- lžíci másla
- 2 lžice olivového oleje
- stroužek česneku
- půlku menší cibule
- špetku soli, pepře a tymiánu
- jarní cibulku
- hrst nahrubo nastrouhaného uzeného sýru
- pečivo (malá bagetka nebo např. kaiserka)

Jak na to: 
1. Bagetku překrojíme na šířku, rozkrojené strany lehce pokapeme/potřeme olivovým olejem a dáme opéct dokřupava. Použivám k tomu toastovač s grilovacími destičkami, ale jde to i na pánvičce nebo v troubě.

2. Na pánvičce rozehřeleme lžíci olivového oleje a orestujeme na ní dozlatova kousek nadrobno nasekané cibule. Poté do ní vložíme pokrájené houby, ke kterým přidáme kousek másla a ztlumíme plamen. Ochutíme solí a kořením a za občasného promíchávání restujeme cca 5 minut. Rozdrcený stroužek česneku přidáme až na závěr, aby se jeho chuť rozvinula, ale nezhořkla.

3. Opečené půlky bagetky položíme na talíř a rozdělíme na ně houbovou směs, do které jsme po odstavení z plotny přimíchali kousek pokrájené jarní cibulky. Na závěr bohatě zasypeme nastrouhaným uzeným sýrem.

Snadné, rychlé, a přitom taková delikatesa! :-)

4 komentáře:

  1. MM... to vypadá vypečeně! :o :) Krása.. :) Pokud ti to nebude vadit.. Ráda bych tě pozvala k sobě na blog na probíhající giveaway. Budu ráda, když se zúčastníš. :) Corculum♥

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, hříbky miluju. Tohle vypadá krásně .. úplně cítím tu vůni lesa :-) http://cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm to vypadá pěně, houby já ráda
    http://annebake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Nabídka půjčky za 2% sazbu je velmi zajímavá, ve které jsem zjistil, že půjčka Pedro nabízí skutečný a rychlý proces půjčky vůbec, protože od té doby, co jsem požádal o formulář půjčky Pedro a jeho půjčovací společnost v New Yorku, byl jsem schopen řídit své podnikání a usadit se Další finanční potřeby, Pedro a jeho úvěrová společnost mi nabízejí půjčku na sazbu 2% 2 milionů EUR pro mé začínající podnikání a jsem tak hrdý, že mohu oznámit, že nabídka půjčky Pedro je nejlepším místem pro jakýkoli druh jakéhokoli druhu půjčky.

    Kontaktujte Pedro Mail: pedroloanss@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...